ENRIQUE

fredag, december 12

Long time no see :) Här sitter jag i all julstress och för att procrastinatea allt skolarbete och alla julklappar jag måste skaffa så kom jag ihåg att jag har en blogg också. Hahah. Men nu är jag tillbaka, med updates.
På onsdagen for jag och Julia på Enrique Iglesias konsert i Hartwall Arena. Vi väntade typ 3 timmar på honom, de hade tydligen tekniska problem, men sen kom han och han var såå bra. Jag är egentligen inte ett så stort fan av honom, men nu efteråt har jag lyssnat massor på hans låtar. Och han hade några hits för några år sedan som jag älskade, som han uppträdde med nu, det var perfekt. Jag och Julia hade inte permanto, alltså vi hade sittplatser längre bak, men sen i mitten av konserten kom han till en scen som var typ 10 meter från oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar