XMAS

torsdag, december 25


God Jul till alla från oss! Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig.
Har haft en helt perfekt julafton, bättre kan det påriktigt inte bli. Vaknade klockan tolv av att min mamma och min syster kom in i mitt rum och sjöng "var är det för en dag, det är jesus födelsedag hurra hurra hurra" XD. Ute snöade det för fullt, det var sååå vackert och allt var såå vitt.
Vaknade upp till det här, blev så otroligt glad :)

 Sen sprang jag och min syster ner och tittade i våra julstrumpor (vi har som tradition att vi alltid får ett paket på morgonen i våra julstrumpor, till och med Lexie). Jag fick choklad och en skjorta. 
Sen satt jag och Tilda med våra täcken i soffan och såg på Home Alone 2, det är en tradition från när vi var väldigt väldigt små, jag älskar den filmen såå mycket. 
Tilda hjälper en väldigt exalterad Lexie att öppna sin julstrumpa, och sen satt Lexie i soffan med oss och såg på Home Alone.

Vi åt risgrynsgröt till lunch. Gjorde mig klar, paketerade in de sista paketen, gick ut med Lexie och träffade Julia på samma gång, vi bytte paket. Min farfar och hans fru kom, vi firade jul med dom och åt god mat.
Ignorera mitt nomakeup-face och min min, och bara se på hur söt Lexie är. Den var så söt och uppmärksamhetssökande idag XD

Vi hittade äntligen tomtemössorna. Notera att ingendera av oss är seriös på den här bilden.

 Sen öppnade vi presenterna och jag var såå glad, men det kommer i ett annat inlägg. Resten av kvällen lyssnade jag på julmusik, tittade på mina presenter och dansade medan Tilda filmade och höll på med sin iPad som hon fick.

Klockan är lite över ett, så nu är julen över, och julstressen också. Lite sorligt, för det var först idag som jag kom in i julstämning. Vi hann bara se på en enda julfilm, skulle vilja ha sett på mer, kanske jag ännu ser på julfilmer imorgon.

Resten av jullovet kommer inte vara så otroligt avslappnande heller, har planer för typ varenda en dag på hela jullovet, dubbelbokat några dagar (shit...) och efter jullovet måste jag ha en 45 minuters presentation on maya indianer klart och dessutom veta vilka ämnen jag vill välja i IB. Så joo...

Men snart är 2014 över, jag har så många känslor som jag skulle vilja skriva, men det får bli en annan dag. För nu har jag massor att göra. XD Jag undrar om jag nånsin mera inte kommer att ha massor att göra :'( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar