FRÅGOR?

måndag, december 29

Hej alla! Kom just hem från en kompis, har feber och en rinnande näsa. Jag är så otroligt trött, men jag har världens lust att baka något, så jag ska ta och göra det och lyssna på musik. Fick en kommentar av någon som funderar på att välja IB, och hon/han undrade om jag kunde skriva ett inlägg om hur det är, och såklart jag kan göra det! Jag har varit i exakt samma situation, och jag skulle ha varit såå glad om någon skulle ha skrivit ett blogginlägg som skulle ha hjälpt mig. Så om ni har några frågor som ni skulle vilja att jag svarar på i det inlägget, fråga dom nu här. Ska försöka få upp det inlägget så fort jag kan, sen har jag också ett recap-inlägg om 2014.

1 kommentar:

  1. Hej, jag skulle villa ha svar på några grejer:
    -Kan du berätta lite mer om ämnena och vad som behandlas i dem? Har googlat runt lite men förstår mej inte på vad som man gör i dom haha.
    -Hur stor omställning är det? Om man jämför med en vanlig skola? Vad är bra och vad är dåligt?
    -Får man några direkta fördelar av att gå IB linjen, förutom bra engelska?
    -Sist, hänger ni IB människor också med de andra vanliga eleverna i Mattliden/har ni någo praktiska ämnen med dem?
    Tack :)

    SvaraRadera