SUÈDE

tisdag, oktober 21

Kom på att när jag nu ändå ligger sjuk hemma i sängen så kan jag lika gärna skriva några blogginlägg. För jag mår mycket bättre nu, är hemma andra dagen och far säkert till skolan imorgon. Egentligen borde jag väl sitta och researcha och göra läxor, har en 75 minuters presentation imorgon, men jag vill hellre blogga först. Hahah.

Som jag sa tog jag inte många foton i Sverige. Jag tror att jag aldrig någonsin har tagit såhär några. Jag tog typ 10. Men det var ju för att jag var sjuk och trött, och bara inte hade tid att fota helt enkelt. Som tur har jag lite mer på min telefon, så jag kombinerar allt i det här inlägget.

Det var svårt att få fina bilder ur flygplanet för det var så mörkt, men det såg otroligt vackert ut.


Tog en taxi i regnet efter att ha landat i Sverige.

 Hittade en sånhär gunga och barnslig som jag är måste jag testa den.

Älskar UO såå mycket, skulle bara vilja köpa allt därifrån!

Hann bara med ett Espresso House besök den här gången, men namm det var gott!

Det var något snowboarding event på Sergels torg, de hämtade dit snö och byggde en backe på trappan.

 Vi hittade den bästa mexikanska restaurangen ever! Rekommenderar verkligen den! Den heter Taco Bar och de har allt möjligt, och dessutom går allt att få vegetariskt.

Min syster och min superduper gulliga kusin som hade växt så mycket sen senast.

En sak är säker: när jag får barn ska de sååå såna här miniatyr sneakers!! De är såå gulliga jag skulle ha kunnat se på dom i evigheter!

Shoppingen efter bara en dag. Sen var det tre dagar till....

1 kommentar:

  1. Kan du visa vad du köpte? Älskar att se vad andra har köpt :)

    SvaraRadera