DEM LITTLE KIDS

söndag, oktober 26

På lördagen for vi genast iväg till Ekenäs efter mina träningar, hann inte ens byta om. Där i Ekenäs var alla de vanliga familjevännerna som vi brukar träffa, och vi gjorde allt möjligt. Det är lite jobbigt när jag är äldst och alla småbarn vill typ leka hippa och kurragömma, men ibland kan det vara helt okej. Kommer inte ens mera ihåg riktigt vad vi gjorde, men jag somnade först 2, och vi vaknade tidigt för att starta hemåt, så nu är jag trött. Och på fredagen gick jag i säng klockan 3. 

Jag måste börja förbättra mina rutiner, jag vet. Men jag är en kvällsmänniska, om jag inte skulle bli alls trött så lovar jag att jag säkert aldrig skulle gå i säng. Jag förstår inte riktigt det själv, för på morgonen ångrar jag alltid det.
Nu ska jag göra på mitt föredrag, sen drar jag iväg till Iso Omena för att träffa några typer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar