REUNITED WITH THE CREW

onsdag, oktober 15


Måndagen var verkligen en intressant dag. Skypade till 4 på morgonen och vaknade 3 timmar senare för att fara till skolan. Trodde aldrig att det skulle vara möjligt att överleva, när jag ännu till hade feber och ont i halsen. Men det var faktiskt inte så farligt förutom att mina ögon brände. 
Samma dag efter skolan for jag till stan för att träffa mina kära kuukies, Linda, Joanna och Sofia. Vi for alla till helt olika skolor, och först nu hade vi en riktig reunion där alla var med och vi gick på kafe. Det känns så sorligt att vi har splittras och man saknar lite alla våra pratstunder i matsalen förra året. Menmen, livet går vidare.
Imorgon är sista skoldagen före höstlovet, sen far jag iväg till Sverige. Kommer säkert blogga från Sverige när jag äntligen har lite "fritid".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar