SPONTANEOUS SLEEPOVER

söndag, oktober 12

Jag märkte just att jag inte har bloggat på en vecka. Igen. Jag vill verkligen blogga, och det är verkligen inte så att jag har tröttnar eller tappar motivationen. Jag bara har annat att göra och glömmer bort det.
Om jag ska vara ärlig så är jag inne i en av de mest stressiga perioderna i mitt liv just nu. Jag är inte riktigt van med så här mycket stress och vet inte hur jag ska processera det, vilket leder till att jag blir ännu mera stressad. Och det kommer bara att bli värre och värre. Jag får otroligt lite sömn, min kropp mår dåligt och jag är nervös och stressad. 
Fast det där kan låta ganska intensivt så är ändå allt bra, jag har nog tid för annat än skolan. 
Så vad har jag gjort den här veckan som jag inte har bloggat? Jag har fått min första report card (är nöjd med mina vitsord även fast jag har sänkt mitt medeltal, för jag trodde det skulle gå sämre, har gått på opera med skolan (vi klädde oss i finkläder och allt XD), gått till Pizza Hut efteråt med nästan hela klassen och ätit så mycket att jag nästan spydde, köpt den största glassportionen nånsin, varit i Iso Omena en hel del, skypat massor och varit på en sleepover.
Det var igår som jag och 10 andra var hos en typ från min klass, och det blev sent och sen mitt i allt bestämde vi oss alla att sova över nån gång 11-12 tiden. Det var helt otroligt roligt och jag saknar det redan.

Imorgon ska jag ta i tu med min stress, och dessutom kommer det nya avsnittet av The Walking Dead ut!!



Lagade de bästa cookiesarna en tredje gång den här månaden. Vi lagade den mitt i natten på sleepovern och så lagade jag dem idag hemma. Det är chokladcookies med nutella i mitten.

2 kommentarer:

  1. Åh dina kex ser otroligt goda ut! Varifrån har du knyckt receptet? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorted Food har ett recept som heter Stop Motion Cookies eller något sånt :)

      Radera