MÅR SKIT

söndag, oktober 19

Jag mår seriöst så dåligt just nu. Jag har feber, huvudvärk, sjuuukt ont i halsen (kan inte alls svälja), ont i öronen och hosta. Jag blev sjuk andra dagen i Sverige och efter det var det jättejobbigt för mig. Jag måste stanna och sova ibland och allt var bara tyngre än vad det annars skulle ha varit. Och att åka flygplan när man är så här sjuk, det är inte roligt alls. Sov hela tiden men väcktes av högtalaren, av turbulens osv.

Var i alla fall hos doktorn idag och fick recept på tre mediciner. Ska ta två av dom och hoppas att jag blir frisk snart. Har inte alls varit hemma från skolan det här året ännu, så imorgon blir min första dag. Jag kommer missa massor, och det kommer bli jätte jobbigt men jag vet att det bara kommer bli värre om jag går till skolan. Dessutom har jag inte haft någon röst på tre dagar, så jag skulle inte kunna prata med någon, och vad skulle det då vara för vits?

Hoppas verkligen att det här inlägget inte blev för jobbigt eller klagigt. Tog inte så mycket bilder alls i Sverige den här gången, men det lilla jag tog kommer upp på bloggen senare när jag har krafter.
Här får ni i alla fall en bild från Sverige när jag satt i sängen och såg på wreck-it-ralph och drack typ dagens femte kopp te.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar