PSL

söndag, oktober 5

Idag var jag och Julia inne i stan och gjorde en obligatorisk whitegirl sak för hösten. Vi gick till Starbucks och köpte pumpkin spice lattes. Det är säkert den mest cliché-whitegirl saken att göra nånsin, men jag kan inte säga att de inte är goda. Och när det är kallt ute är det den perfekta drycken att gå och smutta på.
Dagen var jätterolig, en perfekt söndag, vi gick bara runt i typ alla butiker och tittade på saker och köpte några små saker. Använde mitt Stockmann-kort som jag har haft i eeevigheter och köpte ett Orly-nagellack. Orly är lite dyrare, men jag har inte köpt några nagellack på flera månader och jag tänkte att jag väl kunde unna mig själv det efter provveckan och allt. Sen köpte jag en Oreo-brownie från Behnford's men den måste jag säga att var en besvikelse. Den smakade plastigt, som en proteinbrownie som jag en gång har smakat på och inte alls som oreo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar