FRI-SAT

måndag, november 3

På fredagen for jag övernatten till Linda, vi firade hennes födelsedag. Vi såg på film (Donnie Darko, OMG SÅÅÅ BRA), spelade ukulele, sjöng allt vad vi orkade, åt tårta och pratade. På morgonen på lördagen for jag tidigt iväg till Katie för att göra oss redo för konventen. När jag kom dit öppnade hennes bror dörren och  hon själv var inte hemma. Han släppte in mig och jag väntade och sov på hennes hund Jake. Sen när hon och Katri kom badade vi bubbelbad, vaxade våra händer, satte på self tanner, åt choklad och sminkade oss i eeevigheter. Konventen var på Sveaborg så vi tog båt dit. Jag måste säga att konventen inte var alls lika bra som initiation. Jag hade sett fram emot det så mycket, men musiken var skit och det var bara tråkigt. 
Linda och hennes tårtor XD



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar